Kuvaverkkokauppa.fi2023-08-24T08:52:34+03:00

Ange din fotokod

Ange den fotokod du har fått här så kan du anmäla dig till en fotografering eller beställa bilder!

Har du glömt din fotokod?

Anmälningsinstruktioner på främmande språk »

Ange din fotokod

Ange den fotokod du har fått här så kan du anmäla dig till en fotografering eller beställa bilder!

Har du glömt din fotokod?

Anmälningsinstruktioner på främmande språk »

Vanliga frågor

1. Före fotografering

Hur kan jag redigera min information efter anmälan?2020-08-31T13:39:52+03:00

Du har fått en e-postbekräftelse över din anmälan. I meddelandet hittar du en länk där du kan redigera anmälningsinformationen. Kom också ihåg att spara den redigerade informationen. Ändringar måste göras före fotograferingsdagen.

Hur kan jag lägga till information om ett kompisfoto i anmälningen?2020-08-31T13:27:37+03:00

Du kan redigera din registrering via länken i e-postbekräftelsen. Markera rutan för ett kompisfoto om du önskar ett sådant och spara förändringarna. Kom ihåg att göra förändringen före fotograferingsdatumet.

Det är en bra idé att också skriva önskemål om vilka vänner och syskon man vill fotograferas med. Det finns inget behov av att ge ett separat tillstånd att ta bilder av vänner och syskon, eftersom deras tillstånd att fotograferas i allmänhet ingår i fotograferingstillståndet som ges vid registreringen.

2. Fotograferingsdag

Jag hade inte tid att anmäla mig till fotograferingen, vad gör jag?2022-06-17T14:30:14+03:00

Du kan också anmäla dig till fotograferingen efteråt, eftersom anmälan förblir öppen resten av fotograferingsdagen. Anmälan måste därför göras snarast möjligt med fotokoden som finns på formuläret som skickas hem efter fotograferingen. Data och bilder kombineras enligt fotokoden i vår produktion efteråt.

3. Beställning

Hur beställer jag bilder och produkter i webbutiken?2022-06-17T14:35:10+03:00

Du kan välja produkter genom att först klicka på önskad bild. Efter detta ser du ett urval av produkter som är tillgängliga från bilden.

Genom att välja en produkt kan du redigera den och lägga till den i din varukorg. Efter detta kan du antingen välja en ny bild och produkt eller förflytta dig framåt för att bekräfta din beställning.

Var hittar jag fotokoden?2022-06-17T14:36:40+03:00

Din individuella fotokod finns på anmälningsformuläret eller i meddelandet om fotopublikation som du fick i ett e-postmeddelande efter att bilderna publicerades i webbutiken.

Varför syns inte alla mina bilder i webbutiken?2022-06-17T14:52:31+03:00

Fotografen kan till exempel ha tagit bilder med en annan fotokod om din anmälningsinformation inte hittades under fotograferingen.

Om du inte har fått en länk via e-postmeddelande för att se alla bilder, vänligen kontakta vår kundtjänst.

Webbutiken begär en säkerhetsnyckel. Vad är det?2022-06-17T14:53:13+03:00

Säkerhetsnyckeln är ett lösenord som fungerar som tilläggsskydd till ditt barns fotografier. Du kommer åt bilderna antingen genom länken i publikationsmeddelandet du har fått per e-post eller genom att ange fotokoden samt säkerhtsnyckeln på vår hemsida.

Om du har glömt din säkerhetsnyckel eller aldrig har fått den kan du beställa den till den e-postadress du angett till fotokoden genom att ange fotokoden på vår hemsida.

Jag har inte fått publikationsmeddelandet.2022-06-17T14:54:34+03:00

Publikationsmeddelandet kommer att skickas samtidigt till alla i samma fotografering via e-post. Fyllde du i din e-postadress korrekt då du anmälde dig? Ibland blockeras meddelanden av ett skräppostfilter och meddelandet kan hittas i din skräppostmapp. Meddelandemappen kan också vara full. Om meddelandet inte hittas, vänligen kontakta vår kundtjänst.

Go to Top